Учитель
для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту.
Він
джерело тієї сили, яка надає руху всій машині.
Остання
заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і
рух...
(А.
Дістєрвег)
Сучасний учитель
Часто ми чуємо фразу: «Діти - наше майбутнє». Але
замислімося, від кого залежить майбутнє наших дітей?
...
Сьогодні змінилися
вимоги і до вчителя, і до учня. Становлення і розвиток громадянського
суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, що володіють високою
професійною компетентністю.Отже сучасний учитель – це не тільки предметник, а й
знавець дитячих душ, вихователь.
Треба зазначити, що в освітньому процесі дуже
важливі такі чинники:- особистісні якості самого педагога;- професійна компетентність вчителя, в тому числі
володіння педагогічною технологією;- корпоративна культура, що склалася в даному
навчальному закладі,Для того, щоб досягти значних успіхів у своїй
практичній діяльності, сучасний учитель повинен вміти правильно використовувати
принципи і методи педагогічної технології, вміло користуватись показниками та
інструментарієм впливу на особистість дітей, а це - міміка, жести, ритміка,
пози, голос, лексика вчителя. Тому вчитель задає спрямованість у вихованні
учнів усім своїм способом життя.Сьогодні затребувані ті вчителі-предметники, класні
керівники, які володіють педагогічною технологією та крокують в ногу з
сучасністю. Як говорив А. Дістєрвег : «…Учитель повинен свідомо йти в ногу з
сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна
кожна людина, що відстала від свого часу; поява ж учителя молоді, який сам живе
в минулому, викликає лише співчуття всіх людей, які живуть у ногу із своїм
часом і мислять суголосно зі своїми сучасниками».Отже,
сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним,
комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі,
толерантним, висококомпетентним.
Немає коментарів:
Дописати коментар