Методична скарбничка






Бінарні уроки 

(Фото з бінарного уроку англійська мова+музика на тему" Улюблені мелодії)




  1. Бінарні уроки: 
  2. • служать засобом підвищення мотивації навчання, тому що створюють умови для практичного застосування знань; 
  3. • розвивають навички самоосвіти, тому що велику частину підготовки до уроку учні здійснюють самостійно і в позаурочний час;
  4.  • розвивають аналітичні здібності і винахідливість;
  5.  • володіють величезним виховним потенціалом; 
  6. • на бінарних уроках відбувається перенос уміння в нові області, що не вивчалися раніше, що допомагає учнем приймати рішення творчих виробничих ситуацій.
  1.  Завдання бінарних уроків :
  2. 1. Застосування сучасних педагогічних технологій як форми організації навчання. 
  3. 2. Поєднання теорії і практики або двох предметів, як вид навчального заняття (нетрадиційні вид уроку).
  1. Мета бінарного уроку :
  2. 1. Створити умови мотивованого практичного застосування знань, навичок та вмінь, дати учням можливість побачити результати своєї праці і отримати від неї радість і задоволення. 
  3. 2. Зацікавити дітей вивченням предметів, зробити уроки цікавими, захоплюючими. 
  4. 3. Удосконалення комунікативно-пізнавальних вмінь, спрямованих на систематизацію і поглиблення знань, і обмін цими знаннями в умовах співробітництва; подальший розвиток і вдосконалення естетичного смаку учнів.

Сучасний урок







Шкільні уроки мають бути уроками "духовної спільності, взаємної довіри, доброзичливості"
(В.Сухомлинський).


Сучасний урок — це далеко не одноманітна та єдина струк­турно-змістова схема. Тому кож­ний конкретний учитель визначає для себе ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі. Саме урок — це місце, де відбуваються основні процеси навчання, вихо­вання й розвитку особистості.
     Які б новації не вводилися, лише на уроці, як сотні років тому, зустрічаються учасники освітнього процесу: вчитель та учень. Між ними завжди – океан знань і рифи протиріч. І це – нормально. Будь – який океан перешкоджає, але тих, що долає його, - обдаровує постійно змінними пейзажами, недосяжністю горизонту, таємничим життям своїх глибин, довгоочікуваним і несподіваним берегом.
       Урок - це основна дидактична форма навчання, що пройшла випробування протягом століть.
        Вона поєднує індивідуальні та фронтальні форми навчально – пізнавальної діяльності з учнями однакового віку обох статей з приблизно однаковим інтелектуальним розвитком.
-        Як ви гадаєте, скільки в середньому за період своєї діяльності вчитель проводить уроків ? (понад 25000)
-        Це багато чи мало?
-        А скільки уроків відвідує кожен учень за роки свого навчання в школі?(10000уроків).
       Як бачимо, і для вчителя, і для учнів уроки – це життя, де один навчає, а інший – навчається. Ми можемо стверджувати, що навчально-виховний процес починається і закінчується уроком.
       Новий час, нові  завдання освіти  пред’являють нові вимоги до школи, до вчителя, його праці, а значить і до уроку як основної форми навчально – виховного процесу, змушує до пошуку.   
   Пропоную вам свою методику:                                                               
  « Асоціативний ряд»
К - компетентність , критичність , креативність , культура
О - органічність,  оптимальність,  освіта
М - моделювання, мотивація,  методика, майстер
Ф- фантазія, формування,  функціональний, фундамент
О - організація, об’єктивність
Р - радість, розвиток, результативність, різноманіття, рефлексія
Т - тепло , творчість,   талант , темп
В умовах сьогодення для мене існує 3 істини:
Ø Сучасний урок – це організоване педагогом духовне спілкування, змістом якого є  наукове знання, а результатом – інтелект кожного  суб’єкта урочного спілкування, його духовного збагачення;
Ø Сучасний урок – це частина життя дитини. Проживання цього життя має відбуватися на рівні високої загальнолюдської культури. Педагог теж має жити на уроці, бути відкритим;
Ø Гуманізація виховання. Це зміна стосунків у системі  « вчитель - учень» - встановлення атмосфери довіри, поваги до особистості дитини та співробітництва з нею.                                               

Якщо хочеш, щоб люди збудували  корабель,
  не наказуй їм іти в ліс та заготовляти деревину.
 Зроби так,  щоб вони полюбили море.
                                                            Антуан де Сент-Екзюпері
-        Навчай цікаво, радісно, доступно, нестандартно, творчо;
-        Розвивай допитливість, увагу, уяву, фантазію, мислення;
-        Навчання організовуй індивідуально, диференційовано, різнорівнево;
-        Виховуй в умовах доброзичливості, вимогливості, взаємоповаги;

-        Впроваджуй активні та інтерактивні методи та прийоми, інноваційні технології

Немає коментарів:

Дописати коментар