Бінарні
уроки
(Фото з бінарного уроку англійська мова+музика на тему" Улюблені мелодії)

- Бінарні уроки:
- • служать засобом підвищення мотивації навчання, тому що створюють умови для практичного застосування знань;
- • розвивають навички самоосвіти, тому що велику частину підготовки до уроку учні здійснюють самостійно і в позаурочний час;
- • розвивають аналітичні здібності і винахідливість;
- • володіють величезним виховним потенціалом;
- • на бінарних уроках відбувається перенос уміння в нові області, що не вивчалися раніше, що допомагає учнем приймати рішення творчих виробничих ситуацій.
- Завдання бінарних уроків :
- 1. Застосування сучасних педагогічних технологій як форми організації навчання.
- 2. Поєднання теорії і практики або двох предметів, як вид навчального заняття (нетрадиційні вид уроку).
- Мета бінарного уроку :
- 1. Створити умови мотивованого практичного застосування знань, навичок та вмінь, дати учням можливість побачити результати своєї праці і отримати від неї радість і задоволення.
- 2. Зацікавити дітей вивченням предметів, зробити уроки цікавими, захоплюючими.
- 3. Удосконалення комунікативно-пізнавальних вмінь, спрямованих на систематизацію і поглиблення знань, і обмін цими знаннями в умовах співробітництва; подальший розвиток і вдосконалення естетичного смаку учнів.
Сучасний урок
Шкільні уроки мають
бути уроками "духовної спільності, взаємної довіри, доброзичливості"
(В.Сухомлинський).
Сучасний
урок — це далеко не одноманітна та єдина
структурно-змістова схема. Тому кожний конкретний учитель визначає для себе
ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі,
якій він віддає перевагу в роботі. Саме урок — це місце, де відбуваються
основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості.
Які б
новації не вводилися, лише на уроці, як сотні років тому, зустрічаються
учасники освітнього процесу: вчитель та учень. Між ними завжди – океан знань і
рифи протиріч. І це – нормально. Будь – який океан перешкоджає, але тих, що
долає його, - обдаровує постійно змінними пейзажами, недосяжністю горизонту,
таємничим життям своїх глибин, довгоочікуваним і несподіваним берегом.
Урок
- це основна дидактична форма навчання, що пройшла випробування протягом
століть.
Вона
поєднує індивідуальні та фронтальні форми навчально – пізнавальної діяльності з
учнями однакового віку обох статей з приблизно однаковим інтелектуальним
розвитком.
- Як ви
гадаєте, скільки в середньому за період своєї діяльності вчитель проводить
уроків ? (понад 25000)
- Це
багато чи мало?
- А
скільки уроків відвідує кожен учень за роки свого навчання в школі?(10000уроків).
Як
бачимо, і для вчителя, і для учнів уроки – це життя, де один навчає, а інший –
навчається. Ми можемо стверджувати, що навчально-виховний процес починається і
закінчується уроком.
Новий
час, нові завдання освіти пред’являють нові вимоги до школи, до
вчителя, його праці, а значить і до уроку як основної форми навчально –
виховного процесу, змушує до пошуку.
Пропоную вам свою методику:
« Асоціативний ряд»
К
- компетентність , критичність , креативність , культура
О
- органічність, оптимальність, освіта
М
- моделювання, мотивація, методика,
майстер
Ф-
фантазія, формування, функціональний,
фундамент
О
- організація, об’єктивність
Р
- радість, розвиток, результативність, різноманіття, рефлексія
Т
- тепло , творчість, талант , темп
В умовах сьогодення для мене
існує 3 істини:
Ø Сучасний
урок – це організоване педагогом духовне спілкування, змістом якого є наукове знання, а результатом – інтелект
кожного суб’єкта урочного спілкування,
його духовного збагачення;
Ø Сучасний
урок – це частина життя дитини. Проживання цього життя має відбуватися на рівні
високої загальнолюдської культури. Педагог теж має жити на уроці, бути
відкритим;
Ø Гуманізація
виховання. Це зміна стосунків у системі
« вчитель - учень» - встановлення атмосфери довіри, поваги до
особистості дитини та співробітництва з нею.
Якщо хочеш, щоб люди
збудували корабель,
не наказуй їм іти в ліс та заготовляти
деревину.
Зроби так,
щоб вони полюбили море.
Антуан де Сент-Екзюпері
- Навчай
цікаво, радісно, доступно, нестандартно, творчо;
- Розвивай
допитливість, увагу, уяву, фантазію, мислення;
- Навчання
організовуй індивідуально, диференційовано, різнорівнево;
- Виховуй
в умовах доброзичливості, вимогливості, взаємоповаги;
- Впроваджуй
активні та інтерактивні методи та прийоми, інноваційні технології
Немає коментарів:
Дописати коментар